آیا می توانم بیمار بیماری کلیه با تورم خوردن ژامبون گوشت خرگوش سوسیس سرخ کرده
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا می توانم بیمار بیماری کلیه با تورم خوردن ژامبون گوشت خرگوش سوسیس سرخ کرده

مشخص شده است که رژیم غذایی بسیار مهم است برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی، آنها باید توجه ویژه ای به آن پرداخت. به عنوان یک بیمار کلیوی با تورم، می بایستی از مصرف آب کنترل، بنابراین به عنوان برای جلوگیری از تورم سروز است. برخی از افراد در نظر گرفته شده است که سوسیس ژامبون هیچ آب زیادی را در دوم به طوری که آنها می توانید آن را بخورم، این است که درست است؟

سوسیس ژامبون گوشت خرگوش به عنوان غذاهای آماده خوردن بسیار محبوب در میان تمامی مردم، از جمله بیماران است. با توجه به طعم خوب آن، می تواند اشتها را افزایش دهد. علاوه بر آن هیچ پروتئین بسیار و آب در آن است، به طوری که برخی از بیماران آن را انتخاب کنید به عنوان مواد غذایی خود را. در واقع، آن را باید لیست را به رژیم غذایی نمی شود، که به دلیل سطح بالای نمک در آن است، که ممکن است نشت پروتئین و ادم را تشدید کنند. بنابراین به عنوان یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی و تورم آنها باید آن را بخورم، اگر آنها به، آنها می توانند یک کم، ولی هرگز بیش از حد داشته باشد. در همین حال، آنها باید غذاهای که می تواند کمک به سهولت ادم مانند آب چینی را انتخاب کنید.

پزشکان گفت که رژیم غذایی نقش مهمی در درمان این بیماری ایفا می کند، زمانی است که آنها برنامه رژیم غذایی، آنها باید آن را با توجه به شرایط خود کنند. به عنوان مثال، برای بیماران مبتلا به مقدار زیادی از نشت پروتئین، آنها باید برخی از مواد غذایی با پروتئین غذا خوردن برای دوباره پر کردن تغذیه از دست داد. اما این پروتئین گیاهی مثل حبوبات ممکن است بار کار به کلیه اضافه کنید، به طوری که آنها باید غذاهای با پروتئین با کیفیت بالا مانند شیر، مرغ و ماهی را انتخاب کنید.

بنابراین به عنوان یک بیمار بیماری کلیوی، شما باید یک برنامه رژیم غذایی مناسب داشته باشد. اگر شما هر گونه مشکلات در ساخت آن، شما می توانید پیام را ترک و یا به ما ایمیل. ایمیل ما: کلیه kidney-support@hotmail.com.





:: برچسب‌ها: رژیم غذایی CKD، بیماری های کلیوی، بیماری های کلیوی با تورم ,
:: بازدید از این مطلب : 422
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: